To much!

Just nu känns det som jag har skitmycket att göra och det känns som om jag inte har någon kontroll alls! Blir lite rädd över det. Imorgon måste jag vara klar med vissa matteuppgifter, jag ar en engelskabok som måste läsas, ska ha omprov på riksdag och regering som jag personligen tycker är astråkigt och så ska jag till tandläkarn på tisdag och jag har märkt att mina tänder inte är så "perfekta", rent utsagt urusla är mina tänder just nu. På tal om allting så har vi ju dansen också, det är snart dansstart och en massa möten och hela kalaset kommer ju till då. Hela mitt huvud skriker efter en paus men hur fan ska man kunna ta en paus när allting ska vara på en gång?

Idag åkte vi in till stan och hälsa på mormor, mamma sa även att vi skulle "shoppa", jag kan inte kalla att åka till IKEA som shopping men men, jag klagar inte. Fick några matteupgifter gjorda hos mormor så det var rätt skönt.
Man fick inte åka hem på en gång, eftersom jag ville kolla på när dom tränar inför Snörakan, en danstävling som ska hållas i Tensta den 7 feb. Efter träningen så var det styrelsemöte och jag fick göra en Stand-in åt Ulrika. Gick hyffsat bra!

Skulle försöka plugga när jag kom hem, men fick inte in nåt i skallen. Ska försöka igen nu!

Ikasolen

Kommentera här: