Stagefighting

Har inte bloggat på ett bra tag nu. Dags att jag tar mig i kragen och skriver en liten kråka.. Eller nåt...

Lyssnar på Coldplay just nu, att man har ignonerat ett sånt underbart band så länge! Jättebra musik ju!
Mina favoriter med detta band är Lost, Viva la vida, Violet hill och the Scientist. Fast jag har ju inte lyssnat på dom förut så jag får väl utforska mer av deras låtar vid något tillfälle.

Har haft huvudvärk halva dagen, men den gick över så fort vi hade drama. Vi skulle lära oss att slåss! Det var ruskigt kul, jag, Carro & Andreas fick slåss mot varandra. Jag och Carro var inte så glada över det. Ibörjan skulle man vara en samuraj och då "döda" vi Andreas tillsammans, sen skulle jag rycka Andreas i örat och i håret. Håret var jag inte så glad över att dra i, ser ju inte så fräscht ut, hans hår alltså.. Jag var bäst på örfilar tyckte jag! Fick till klappen suveränt!
På GK så jobba jag med mitt webbdesignprojekt, eftersom jag anser att jag ligger lite efter med just den! Gick suveränt, blev klar med en till kändiskaligrafi. Ni som inte vet vad jag snackar om så är det så att jag ska göra en hemsida om mig och om kaligrafi där jag ska förklara hur man gör ett självporträtt, kommer skriva om mig och min familj.
Just nu har jag gjort kaligrafier av Johnny Depp, Jude Law och Jennifer Love Hewitt.

Igår skulle jag ha skrivit en loggbok, vilket jag totalt glömde bort eftersom jag har så mycket att göra på måndagarna. Jag slutar sent i skolan, måste stressa hem för att äta, åka iväg på dans som inte slutar förns halv tio. Då hinner man ju enkelt inte! :P

Imorgon blir det sthlm med klassen! Ska bli kul om inte själva stalkern går med oss! -.-'
Man får väl hoppas på det bästa!

Ikasolen



Kommentera här: