Rosa Badbomb = Rosa Vatten

Vid det här laget så trodde jag att jag skulle vara i Kallhäll, men det blev inte riktigt så.

Dagen började med att jag skulle bada, tänder några ljus lägger några tidningar nedanför badrumskanten och till sist så lägger jag i en rosa badbomb innan jag lämnar badrummet. När jag kommer tillbaka för att hoppa i så ser jag att vattnet är rosa! Om ni vill ha färgat vatten när ni badar så ska ni köpa era badbomber på Lush i St:per gallerian.
Ellen och company kommer till mig vid kvart över 4 och sen så åker vi in till stan för att möta Carina och Jonas på statoil vid norra avfarten i Uppsala. Dom var sena men det gjorde ju inte så mycket för vi kom ju ändå till Kallhäll i hyffsad god tid. Tensta börjar spela och vi dansar en stund, helt plötsligt så säger dom att det är sista låten. Men dom hade ju en konsert sen på bottenplan som vi bestämde oss att gå på, men den var ju bara en kvart! :S
Spelstämman skulle slute vid 11 men Arvid och Terese ville hem så då hade ju inte vi andra något större val så vi begav oss hemåt vid 9-tiden ungefär. Jag och Ellen satt och sjöng i bak i bilen som vi brukar göra när vi är på danskvällar. Alltid lika kul! :)

Imorgon så ska jag till stan med familjen, har en stor lust att shoppa! Men vill även iväg och kolla på när folk tränar till Snörakan (gamla snösvängen), men inser att jag dock inte kommer hinna med det. Får väl helt enkelt acceptera det!  Det är ju styrelsemöte imorgon också, så jag får komma på vad jag ska säga imorgon, vad som har hänt och vad som ska hända. Många anser att det inte är så roligt att vara med i någon styrelse, men det bror ju på vilka som är med i styrelsen, om det är tråkiga personer eller sådana man inte tycker om så är det ju såklart att det är dötråkigt! Men det är skitkul att sitta i styrelsen i Tensta, alla har humor och det händer så mycket!

Kommer nog få åka in tidigt på måndag, för mamma är ledig och pappa kommer åka bil in på morgonen, antingen så åker jag med Ellen och Micke eller så åker jag med pappa in och sitter på hans jobb i 1-2 timmar. Svårt val, vill både och.


Ikasolen

Kommentera här: