Oops!

Har precis duschat och just nu ska jag skriva rent hemtentan som jag har fått uppgift att göra om på grund av slarviga uträkningar av mig, matte är absolut inte min starka sida! Har inte direkt nån lust att göra det men man måste ju för att få bra betyg. Varör kunde man inte åka tillbaka i tiden och döda eller få mattesnillena att tänka andra tankar så att man slappa alla dom där onödiga sakerna som lådagram eller vad det nu heter, det skulle göra livet mycket enklare.

Insåg nyss att jag har prov imorgon, i webbdesign, vi ska ha prov i Dreamweaver men det är ett lätt program tycker jag! Plus att vi kommer få använda internet och datorn för att hitta information om Dreamweaver. Det är lätt men det kan komma såna där kuggfrågor, så man är lite orolig om att det skulle gå dåligt eller något sånt.

Nu är det dags för plugg!


Plugghästen Ulrika

Kommentera här: