Last day of freedom

Imorgon är det skolgång igen, börjar tidigt och har matte som första lektion, jippi.. NOT! Fast det är ändå en slapp dag eftersom det är expo och GK efter det och där händer det inte så mycket för tillfället. På expolektionen så får vi säkert åka ner på stan eller fixa någon skyltning, det största som skulle kunnna hända är att vi skulle få göra ett event, men det kommer inte hända. På GKN så kommer vi sitta vid datprn och Janne kommer inte orka hålla hela lektionen så vi kommer få sluta högst en timme tidigare.

Idag har det inte hänt så mycket, hämtat pappas cykel i Råstaberg eftersom han försov sig imorse så var han tvungen att ta cykeln till bussen, och han säger att jag är seg på morgonen? Haha!
plugga borde jag egentligen göra men har ingen lust precis, har ju pluggat och jag är fast och jag måste ha hjälp av lärarn för att kunna göra klart dom.

Men nu ska jag gå och göra sallad till maten!

ikasolen

Kommentera här: