Irriterande Huvudvärk

Här är jag igen, känns som om att jag har lite mer kontroll över mitt liv än vad jag hade igår iaf. Har pluggat det som behövs pluggas, ska plugga lite till, läsa dom sidor som behövs tills imorrn och så ska jag se till så att någon förhör mig på kvällen! Det är Riksdag och Regering jag ska ha omprov i, och jag MÅSTE lyckas. Egentligen tycker inte jag sånt är viktigt, varför måste man veta en massa om riksdagen och regeringen när man inte har det som nån slags huvudämne, typ varför måste media ha samhäll? :P

Gick upp tidigt idag så jag slapp gå ner själv till bussen & så jag kunde plugga i lugn och ro. Ellen och Micke åkte oxå tåg imorse, vilket var en annan anledning att åka tidigt. Men dom latmaskarna försov sig, nära att dom missa tåget :P
Skolan flöt på som vanligt, men en viss person går mig på nerverna! Så irriterande jobbigt! Fick världens huvudvärk efter lunchen, kunde inte tänka klart, men under webbdesignen så försvann den, ba "POFF" borta liksom :P

Ska iväg och plugga lite innan jag sticer till dansen!

Puss o kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

det kallas allmänbildning. En som går tex radio, tv eller journalistik behöver ha samhäll..

2 Ulrika:

skriven

Ja men jag mena expo men skrev media :P



Men jag vill inte bli allmänbildad xD

Kommentera här: