Fredag finally

Den här dagen flöt på oväntat bra! På webbdesignen så skulle vi logga in på datorerna men det gick inte, visade sig vara något fel med servern och teknikerna skyller på kommunen. Så vi fick sluta eftersom vi inte kunde göra så mycket. Sen var det engelska och jag tyckte att tiden gick på rätt så bra där med. Sen lunch, maten funkar att äta men den är ju inte de godaste man ätit precis. På samhäll var det filmtime, Hotell Rwanda, fortfarande lika hemsk som den var första gången. Så hade man ju matte sista timmen men det gjorde inte så mycket, hade läxförhör och det gick inte så bra tyckte jag, men jag gjorde mitt bästa!

Dans imorrn i Kallhäll! Hoppas att det blir kul. :) Sen blir det styrelsemöte på söndan så kommer nog vara rätt så trött efter den här helgen, och då måste jag även lägga in lite plugg. Har ett omprov, läsa engelskabok och så har jag några matteuppgifter som måste göras. Jippie, jag kommer ha en ledig helg i nästa årtionde!!

Ikasolen

Kommentera här: