För tidigt?? Inte då! :D

Kom precis på vad jag vill ha i födelsedagspresent! Man är ju snart 18... Tänk vad tiden går fort!! :O

1. En kamera. Gärna en bättre
2. Laptop, en billig skitsak som jag kan ha bilder i och såklart fungerande internet.
3. Pengar (alltid bra att ha)
4. Presentkort på Gina tricot och dyliknande affärer
5. OUTHOUSE ALLSTARS

Det är topp fem just nu, men vem vet.. Den kanske förändras. Kanske önskar mig en systemkamera istället för en vanlig kamera och en laptop.. Låter som ett lockande alternativ :)

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Tyvärr så måste jag låta lite tråkig men jag tror inte att du kommer få både en laptop och en kamera. Du fick ju trots allt ps3 för inte så länge sen ;) Du får nog bestämma dig för en sak utav laptopen och kameran och i ditt fall skulle jag önska mig en kamera.

2 ika:

skriven

Jo tänkte faktiskt det!! :P

Kommentera här: