Bittersweet

Tjenixen!

Åt mat nys, eller mat och mat, det vart pizza som vanligt. Ingen hade lust att laga mat tydligen. Alla tycker att det är skitgott med pizza, dom kanske äter det 2 ggr i månaden eller nåt sånt, men icke i den här familjen. Här är det 1 pizza i veckan som gäller, då kanske man fattar att jag har lessnat på pizza.

Har 15 sidor kvar av min engelskabok, har läst 103 sidor idag, känner mig jätteduktig. Just nu är huvudpersonen i sitt hemland Cypern för hennes morfar hade ramlat ner för en stege, vilket hon tyckte var skönt, för hon är tillsammans med en kille som heter Nami som hon gillar otroligt mycket, men är otroligt kär i en kille som går i hennes konstklass, som heter Sam, som röker marijuana (ursäkta stavning) och hon är även otrogen med honom också, och så har vi Ari som hon bara vill vara vän med men hans föräldrar vill att dom ska gifta sig och dom hade redan börjat planerat bröllopet. Man förstår ju varför hon ville bort från allt!
 Hennes pojkvän gjorde slut med henne precis innan hon åkte till Cypern oxå, trevligt trevligt.

När jag läser boken får jag en stor lust att åka till Cypern, så som hon beskriver det i boken låter det alldeless underbart där.

På onsdag så ska jag och klassen till sthlm och gå på stan och så ska vi oxå till Riksdagen efter en hel del shopping (det är det jag hoppas på iaf!). Tycker det ska bli kul att åka dit men börjar få skuldkänslor nu, för jag är lite rädd för att någon jag inte vill ska gå med oss kommer gå med oss ändå. Jag pallar inte med det längre!

Ikasolen

Kommentera här: