22:22 22/1

Hehe lite coolt att kolockan är 22.22 den 22 januari ;P Har lite tråkigt för tillfället, så jag fick lust att kolla på klänningar och fixa nya låtar till mp3n.

Den här dagen har varit rätt lugn, fast mattelektionen var rätt tråkig. Man fick inte riktigt som man ville helt enkelt. Det var en tjej från den andra expoklassen som ville ha prov istället för inlämningsuppgifter, först höll typ ingen med henne, men sen så "lovade" Kristina att hon skulle ta några lätta uppgifter på provet och då blev alla emot mig istället, jävla skit! Kristina lovade mig att vi skulle göra inlämningsuppgifter istället för prov, men icke sa nicke! Lögnare!
Efter den lektionen så flöt allt på, höll på med vårat lilla projekt inom expon, vilket är att göra om RTV-hallen. Innan man visste ordet av det så var dagen slut, men bara nästan! ;)

Ska nog läsa min engelskabok nu..
Klockan är 22.30 och precis nu slutade jag blogga för denna dag!

Ikasolen

Kommentera här: