Want to go..

Hemma från skolan idag, även fast jag lätt hade kunnat gått till skolan, men nej istället var man hemma. Fast det kändes nog ganska bra att jag var hemma för under dagen så har jag nyst och hostat så det stått härliga till! När jag vakna så nös jag så mycket att det flög slem ur munnen. x.x Ingen trevlig syn vill jag bara påpeka!

Vart hemma idag och kollat på film, dagens film vart Narnia 2 Prins Caspian, fast jag har inte kollat klart så jag får kolla klart imorrn istället.
Imorrn så skulle det vara friluftsdag för min del i Fjällnora, men icke sa nicke! Mamma och pappa gillar inte idén att jag ska sitta där förkyld och hosta medans jag pimplar på isen, där det kommer vara kallt, blött, fuktigt, massa snö och kanske tunn is.

Ses nån dag, om jag överlever tråkigheterna här hemma.. Kommer ni dåsåfall på min begravning?

Ikasolen

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Kommer du imorrn? (torsdag) detta e tredje stället jag frågar på :P

Kommentera här: