Utpumpad

Go kväll!

Kom hem från dansen nyss, är helt slut vill jag bara säga! Har aldrig varit så slut i hela mitt liv! Vi dansade alla möjliga slags danser, inte nog med det, vi hade storbesök från den äldsta barngruppen, Desiré och Ante var där och skulle prova på att dansa i vuxenlaget. Dom såg ut att stortrivas! Vilket är bra.

Idag var Ellen hemma hos mig innan folkdansen, hon har faktiskt inte varit hemma hos mig på ett rysligt bra tag! Hon var nog hos mig på påsklovet sist eller nåt sånt! Det fanns mycket nytt att se ;)

Började 12.25 idag och det kommer jag göra varje dag framöver, vid v.13 så kommer jag börja 12,25 och sluta 14,00! SNACKA LYX! 

Imorgon börjar jag 09,35 för att vi har flyttat klassrådet tills på tisdagar, sen så har jag "hål" men jag måste plugga under hålet, har en citatdagbok som måste läsas ut tills nästa tisdag. Sen fick jag reda på att vi ska ha läxförhör på fredag i Samhäll, ännu mer jippie! skitmycket att göra i helgen tydligen. Inflyttningsfest och till Kista för att fira kusinen, hur ska jag hinna läsa? 

Puss o kram



Kommentera här: