Söndag 22/2

Mitt första styrelsemöte var idag, då menar jag första gången som busordförande. Det var spännande, vart ju såklart skitnervös för jag trodde dom skulle köra världens korsförhör, vilket dom nästan gjorde, och jag kunde inte svara på frågorna, men jag svarade på det jag kunde och sen kom Inez till undsättning.
Var hos farmor och farfar idag och åt mat och fika. Till mat så fick vi kött, potatis med en slags brunsås. JÄTTEGOTT!

Imorgon börjar skolan och det är jag inte ett dugg pepp för, känns som om att det händer jättemycket i mitt liv just nu, snart känns det som om kroppen kommer säga stopp, även fast jag inte mår dåligt eller nåt sånt.

Nu ska jag ta en morot och dricka lite te tror jag! Kolla in i min blogg imorgon så får vi se om jag har överlevt den dagen. Är en film nu tydligen ropar syrran ut så nu pyser jag!

Puss o kram

Ikasolen

Kommentera här: