Ny blogg kanske?

Toodeloo

13 timmar sen jag skrev här sist. Hoppas ni gillade mitt förra inlägg, insåg när jag hade publicerat det att det hade jag insett hur långt det var, hoppas ni orkade läsa allt!

Min blogg har fått ett litetdampryck som ni kanske ser. Man kan helt enkelt inte se min profilbild. Funderar på att göra en ny blogg, på det här kontot, för då kommer ju allt funka som det ska. Får nog fundera på det lite till.

Idag ska jag och Ellen in till stan och åka till Carina som har inflyttningsfest. Men vi har inte riktigt bestämt oss när vi ska åka. Måste duscha och klippa naglarna, har inte precis det fräscha håret om man uttrycker det så.

Imorgon ska jag till Kista för att fira min kusin Jossan, vi åker alltid på söndagarna dit, när jossan fyller åker vi jämt dit under vasaloppet.

Nu ska jag smsa Ellen och kolla tågtider! ;)
Puss o kram!

Ikasolen

Kommentera här: