Vilken härlig vecka!

Vet inte hur jag ska kunna förklara den perfekta veckan någonsin, hur ska man förklara det så bra så att ni också känna den känslan jag känner. Men jag ska göra mitt bästa!

Det började med måndagen då man hade sovmorgon och åkte med mamma till skolan, under dagen hade man expo och historia dagen flöt påoch det slutade med att man var i Bygdegården på kvällen för att träna till lucian och dansa med vuxenlaget, allt gick bra, alla fick som dom ville och alla var nöjda och glada!
tisdagen var det dags för mdk och expo, plus projektarbete. Den här dagen flöt på och snart ska man hålla ett argumentationstal på 10 minuter på mdkn, så det gäller att man tar ett ämne man kan argumentera för eller emot väldigt väldigt länge.
Sen har vi ju onsdagen då man kommer få sovmorgon nu varje onsdag för man inte har instrument och sång längre, rätt trist men en sovmorgon är ju inte så pjåkigt de heller! :) På religionen så fick vi reda på våra betyg och jag hade ett G+, lite besviken vart man ju, trodde jag hade fått vg åtmintone, men strax efter det så fick man reda på att man har sovmorgon på torsdagen för våran lärare i arbetsmiljö och säkerhet var sjuk. Så idag så hade man bara formgivning och naturkunskap som är några av dom roligaste ämnena i skolan just nu. På formgivningen vart jag klar med min chokladask och nu ska vi börja med förvaring så då ska jag göra en liten partyväska av svart fuskskinn som man kan ha när man är ute på krogen tex. på naturkunskapen höll vi på med instuderingsfrågor hela lektionen, så jag, Sanna, Flugan och Agnes satt och jobbade oss igenom frågorna tillsammans, mysigt med grupparbete!
Och då kommer vi ju till fredagen då vi ska fira Ellen som fyllde 18 för 9 dagar sen! Så imorrn kommer jag ha formgivning då jag ska jobba med en liten presentpåse om jag får för My men jag får fixa något hemma för säkerhet skull, tänkte rita en skiss på min partyväska hemma så jag kan köra full rulle imorrn, sen efter formgivningen så har vi grafisk illustration då jag ska jobba med en födelsedagskort efter att jag har gjort klar uppgiften som janne kommer med såklart! Sen svenska då man ska läsa danska, norska och finska tror jag och få reda på betyget på talet som man höll för 2 veckor sen. Sen slutar man halv tre, då ska jag hjälpa Ellen med att handla mat till festen och kanske köpa någon julklapp, känns bra om man köper pö om pö så att man inte stressar ihop allt på en gång och allt blir total kaos! Sen hem till Jessies syrra Camillas  lägenhet i Eriksberg där vi ska äta mat och ha det skoj, får se om det blir utgång sen. Lördag och söndag kommer väl bli plugg och vilodagar. Ett extra plus är väl att jag tror att Tenstas BUSsida som jag har gjort kommer bli klar snart!

Det här var kanske lite jobbigt att läsa eftersom det vart så sjukt mycket text men jag hoppas att ni har kunnat bitit ihop och läst allt sammans. Men snart ska jag bada men först lite facebook! Puss

Kommentera här: