Nytt projekt

Hej hopp!

Den nyaste händelsen just nu i mitt liv är väl att jag har bytt projektarbete plus att jag ska ta svinsprutan den 16/12.

Mitt nya projekt är att göra halsband och mycket annat med hjälp av pärlplattor och nubbpärlor! Om dom blir riktigt bra så ska jag ut på någon marknad och sälja dom! Ska även göra en bok om dom och hur man gör ska även finnas där i ;) Känns som om det här kommer bli kanon! Vi får väl se vad som händer..

Annars har det väl inte hänt så mycket, har haft så mycket att plugga till, därav ett muntligt prov imorrn i naturkunskap! Om man stannar kvar och svarar på svårare frågor efter att man har gjort sitt så kan man få högre betyg, jag vet inte om jag ska satsa på det eller om jag bara ska få det gjort, för jag hatar muntliga prov.. Tänk er förudmjukelsen om man inte kan frågan, får en total blackout eller inte ens kan frågan. Men jag ska plugga på och så får jag se hur jag känner imorrn!

Puss

Kommentera här: