Lördag till söndag

Uscha vad trött jag är, eller själva kroppen säger åt mig att jag är pigg medan mina ögon säger något anorlunda, så är man trött eller är man inte trött då?!

Den här dagen har bestått av nintendo wii spel både hemma och i Örbyhus, för min morbror fyller år idag (20/12) så vi åkte dit upp och firade honom! Morgondagen kommer mest bestå av slappa tror jag, och duscha, eftersom tvn där nintendot är kopplat till är ockuperad hela dagen tack vare skidsport! USCH!!! Finns det inget mer ointressant än sport!?

Bara 2 dagar kvar i skolan nu, som mest består av betygsnack och slappa lektioner, på tisdag så är det julavslutning och efter det ska jag och tjejerna dra iväg till coffehouse by george och öppna våra julklappar, sedan ska jag och syrran gå runt på stan och köpa dom sista julklapparna! Får se om det kommer någon anna som springer runt med oss, kan bli kul det med! JULAFTON SNART! TJOHO!

Nej nu beger jag mig till sängen för att kolla på lite tv innan jag somnar in för den här gången, sen vaknar jag upp igen på söndagen, vilket är idag... väl? Är verkligen dålig på att veta om det är lördag eller söndag! Puss!

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Anna?!? Vem är det?!

2 ika:

skriven

annan ska det stå

Kommentera här: