Hemmagjort te

Tjingeling!

Idag gick jag hem innan naturkunskapen, för jag tog svinsprutan igår och min kropp har spökat ett tag efter sprutan så jag, mamma och pappa ansåg att det var bäst att jag åkte hem istället för att må piss på naturkunskapen. Så jag har varit hemma sen halvtre och tagit det lugnt, tagit en ibumetin. Är snurrig i bollen just nu, vet inte om jag är tung i huvudet, förkyld är jag iaf. Har ju läxförhör så jag skulle ju gärna vilja åka till skolan så jag har det gjort. Men aja, får väl se hur jag mår senare ikväll!

I 3an så har man ju projektarbete och jag ska skriva en bok om te och i boken ska jag skriva om teets historia och om tesorterna och även om hemmagjort te som jag ska göra och reccensera och säga vilket jag tyckte bäst om! Och jag är jättepepp på de här projektet för även fast jag har en ram så kan jag storma hur mycket jag vill, för hemmagjort te får jag ju göra hur jag vill, det kan ju ingen säga att jag gör fel!
Har du något tips på vad jag kan göra för te, skriv gärna!

Puss

Kommentera här: