Det var dom hörlurarna det...

Jag vet inte vad som händer med mina hörlurar, dom går bara sönder hela tiden, det här är andra paret hörlurar som har gått sönder och jag har aldrig lyssnat så högt så att dom skulle glappa, det måste vara någon annan! Jag blir arg över att dom inte kan ta hänsyn att hörlurar kostar pengar. Så nu är jag tillbaka till mina gamla hörlurar som jag fick med mp3n som är typ 4-5 år gammal. Dom är så stora och dom gör ont :( Mina öron skaver men jag måste få lyssna på min musik!!
Det är väl mitt i-landsproblem idag antar jag!
Ikväll så är det lilla jul med folkdanslaget, ska bli skoj och mysigt! :D Men först luciaträning, ska träna i kyrkan. Älskar hur det ekar i kyrkan när man sjunger, skulle lätt kunna sjunga ett solo i Tensta kyrka någon dag! Ska sega lite extra så jag får chansen att köra ett litet solo :) Största drömmen för mig just nu är att få sjunga ett solo i Tensta kyrka! Japp så är det!

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Hur lyckas du, är den stora frågan?! Vad är det för fel på dessa nu då?! Tror att det kan vara glapp i de.

Kommentera här: