Svidande tunga

Nej, jag har inte pratat för mycket, jag har bara druckit Brämhults Jordgubb Lime. Har tydligen blivit känslig mot den blandningen, så fort jag ska dricka och juicen nuddar tungar så börjar det svida.

Idag ska jag fortsätta med städningen på mitt rum, har redan fyllt 1½ påse med sopor, fast jag tror att de var alla sopor jag hade på mitt rum, hoppas jag!
Så idag ska jag fokusera på min garderob! Typ lägga undan sånt jag inte använder för tillfället, ska försöka lägga dit en papppåse där jag kan lägga kläder jag inte använder för tillfället så kan alla mina kläder få plats i den pyttelilla garderoben jag har, det är så att jag har den minsta garderoben här i familjen. För när syrran flytta ut till det gamla kontoret så fick hon en ny STOR garderob, och mina föräldrar har 2 garderober och en byrå tillsammans. Funderar på att komma med en ny idé till min garderob, att man sätter dit träskivor, att man bygger dit egna hyllor och tar bort den där "gallerlådan" som jag har kläderna i nu! Kom på den precis nyss. för då kan jag ju ha flera hyllor och då får ju alla mina kläder plats, fast jag får ju inte ha för högt för då får inte dom som hänger på galge plats. Och längst ner i garderoben dåsåfall kan man ju ha sina skor istället för att dom ska vara i andra änden av huset. Jag får fina idéer nu, ska berätta dom för mamma när hon kommer hem, då ska jag ha allting klart, jag ska veta hur många skivor jag behöver och så ska jag intyga mamma att jag kan hjälpa till! Det kan jag ju faktiskt! :)

Men först ska jag spela lite farmville på facebook och skriva ett träningsschema och surfa runt lite till.

Puss o kram

Kommentera här: