Söndag kväll

Tjenixen sixten!

Sitter just nu och chattar med Ellen och Linnéa på msn, upptäcker hur dåligt jag skriver när jag skriver snabbt, ska snart duscha känner jag, skulle behövas.

Mormor har vart här idag, har hjälpt mamma och storstädat, typ skrubba dörrar och allt sånt, jag har nöjt mig med att hjälpa mamma att flytta på saker och städa i mitt rum, plockade äpplen åt mormor så hon kunde åka hem med lite frukt, eller snarare med en hel kasse med äpplen! Har även vattnat hos mina grannar som är borta, kommer nog spendera min tid där rätt så mycket dom här dagarna som kommer, det bror på när dom kommer hem.

Imorrn är det back to school, har expo halva dagen så det ska bli mys, fast vi har en ny lärare så vi får förklara allting för honom, fast han är nog snabb att fatta allt!

Nej nu ska jag slänga mig in i duschen och ut igen! eller föresten så ska jag nog fixa lite med min bloggdesign, ni kanske inte orkar att jag byter design hela tiden men jag tröttnar så lätt! ;)

Puss o kram

Kommentera här: