Ny design för syrran min

Tjohopp!

Om ni har läst min syrras blogg så har ni hört om att jag har gjort hennes nuvarande bloggdesign! Hade lite svårt i början, för hon sa inte vad hon ville ha, förutom färgen. Så det sluta med att jag hade gjort hur många som helst, så vi slog ihop 2 stycken designer till 1. Klicka HÄR eller på bilden för att komma till min syrras blogg!


Den här dagen har varit rätt slapp! 3 lektioner idag, där en av dom var med Morgan för våran solstråle Anna hade ont i fötterna, och nu är det en risk att hon inte kommer tillbaka heller, att hon går på mammaledighet redan nu. Känns hemskt :(
2:a lektionen bestod av Grafisk Illustration med Janne, en härlig prick! Vi satt och snackade bort halva lektionen med honom, innan vi var tvugna att sätta igång arbetet, idag fick vi gå ut och skissa lite grann, en anorlunda uppgift jämfört med att man nästan har suttit vid datorn nu på dom lektionerna nu i 2 år :P
3:e och sista lektionen var Svenska, tänker inte säga så mycket om läraren där, lektionen gick förvånande riktigt snabbt! :O Vart riktigt chockad, fick läsa sista delen av lektionen kom kanske lite till hälften, medans vissa läste klart boken på bara några minuter! Sen ska vi diskutera boken, hoppas jag kommer med någon jag vill jobba med!

Nu sitter jag här, laddar upp bilder på facebook från året 2009, skulle blivit mycket bilder om jag fick välja, men jag ska försöka tagga ner på bilderna ;)

Nej nu ska jag fortsätta ladda på, see ya!

Puss o kram

Kommentera här: