Jag kan skriva!

Har precis skrivit ett klagomål till ul om våra bussar, fast råkade trycka i att dom inte skulle kontakta mig. Är rätt irriterad också, det fick syrran smaka på nyss. När man skriver ett klagomål ska det vara sina egna ord, eller rättare sagt om jag ska skriva något så vill jag att det ska vara jag som skriver, ingen annan. Så jag är lite putt nu!

Idag har varit mest en latdag, det har regnat hela dagen typ så man har inte haft så mycket att göra. Har gjort lite allt möjligt men har suttit här hela dagen! Ska nog fixa och dona i mitt rum efter inlägget, så det blir lite städat tills skolan börjar! Ska organisera lite i hyllorna medan jag kollar på animal planet eller någon bra kanal. Organiseringen lär ju inte bara ta en kväll kommer nog ta halva dagen av imorrn också.

Jag längtar till skolan faktiskt! Va skönt det ska bli att börja i sklan igen, få rutin i vardagen och att man måste göra läxor, att man inte bara kan sätta sig framför tvn och dega, att få göra något viktigt/nyttigt. Frågan är om man ska ta med sig skrivhäftet tills imorrn? För man vet ju aldrig om lärarn vill att vi ska skriva något, och så sitter man där utan papper och penna, får ta med mig något litet papper som jag kan skriva på för säkerhets skull!

Puss o kram



 

Kommentera här: