First day of school

Första dagen i skolan idag! Det gick riktigt bra, fast det känns inte som om man har haft något sommarlov, att man har gått i skolan hela sommaren. Och jag har insett en sak, jag kommer behöva flerzonskort de här läsåret! På grund av dumma bussar som inte vill gå som jag vill, så jag får åka in imorrn och be om ett flerzonskort, om dom inte ger mig så kommer jag skicka räkningar till dom sen så får dom betala min resa hem, vilket skulle vara mycket enklare om jag får en flerzonskort på en gång!

Har tränat för en stund sen, känner mig riktigt nyttig! :D Ni ska bara se mitt träningsschema jag har, värsta satsigt! Jag har skrivit upp veckodagarna, vad jag ska göra för slags träning och så ska jag kryssa i per vecka om jag har gjort den eller inte, om jag inte har gjort någon övning så får jag köra en extra hård träning någon av dom andra dagarna eller så får jag träna när jag ska vila egentligen, just nu har jag 3 vilodagar men snart kommer dom bara bli 2, sen kanske jag avancerar till 1 vilodag, vem vet?

Jag åt det första äpplet från våra äppelträd idag efter träningen, det var det godaste äpplet jag har ätit! Och det var ju lite mindre än normal storlek men det var ju perfa jag äter ju aldrig upp ett helt äpple från affären ändå! :) Får se om mormor tar några äpplen och gör äppelmos, brukar bli så jäkla gott! :D

Puss o kram

Kommentera här: