Dumsnål

Nu blev det nästan så svart att man knappt kan se vad som finns där ute, för några veckor sen så kunde man se klart och tydligt men inte längre för nu är det becksvart!

Idag har jag vart inne i stan sen typ halv ett, blev avsläppt av pappa och syrran som skulle fara mot Båstad mot 3se nya "lägenhet", hon bor på övervåningen av en villa typ, på bilderna såg det ju mysigt ut iaf, ska åka ner dit nån helg eller lov! När jag kom till stora torget så hörde jag musik, väldigt välbekant musik, då ser jag en stor massa med folk längre bort, jag går dit och ser att det är ett spelmanslag. Det var personer från olika föreningar som var där om jag fattade det rätt, sen hörde jag MJ musik längre bort, gick även dit bort och kollade lite. När klockan närmade sig 3 så gick jag till mammas jobb och satt där en stund innan mormor kom och hämta oss. Hos mormor så åt vi god mat och var  där en stund, sen skjutsade hon oss till station så vi kunde ta tgået hem, så nu är jag hemma!
Kom hem med 3 strumpor ett par vita leggins med svarta prickar på och ett svart linne, tveka verkligen när jag skulle köpa linnet, fattar inte, har precis fått lön men vågar knappt spendera dom, och den här gången så behövde jag ett svart linne, faktiskt så är det här mitt första svarta linne som jag äger! Av alla linnen jag har haft som jag nyligen har slängt så fanns det inge svart och jag har absolut inget minne av att jag har haft ett svart linne, så jag anser att linnet var nödvändigt men jag våga knappt köpa det. Hur kommer det se ut när jag får ett jobb och får lön varje månad, hur mycket kommer inte jag ha kvar då? Visst jag mpste betala räkningar och sånt men det kommer ju ändå bli kvar pengar. Kommer ju bli mångmiljonär om jag fortsätter vara så här dumsnål :P

Idag skulle självaste popkungen Michael Jackson fyllt 51 år, jag kom ihåg hur jag reagera när jag fick reda på när han hade dött, satt igång hans musik och spela den hela dagen, var nog mest chockad under dagen, sa inte så mycket, det var inte förns dagen efter som jag började grina, jag ville inte grina för jag visste vad familjen skulle säga, så jag grina bara när jag var själv och gick in på toan hela tiden, det var jobbigt men jag insåg att familjen skulle tycka att det var fånigt av mig att grina åt en kändis. Det upptäckte jag i Göteborg, jag låg och kolla på begravningen i stugan och grina, kunde inte sluta heller och mamma sa att jag skulle sluta. Känns bara konstigt att du är borta, känns som om det är medians fel alltihopa!
Här kommer en video för hans ära, en låt som jag älskar och något som verkligen betyder något för mig, att hjälpa andra!








Puss o kram

Kommentera här: