Dagen med det stora D

Idag hade vi första musiklektionen, tror inte jag har haft så roligt på en lektion! Vi körde pulsövningar och taktövningar, men inte med instrument, med våra händer oh massa skräp som våran lärare hade med sig, läraren vi har rockar rockring :D Kunde inte ha vart bättre! Har redan fått en läxa som jag gladligen gjorde nyss, skulle kolla på stomp en grupp som inte spelar på instrument, spelar på skrot istället! Vart något impad, sjukt bra! Att nå den där nivån kommer ta ett tag.

Imorrn är det den stora dagen som börjar på D, ska möta en läkare imorrn och jag hoppas att svaret blir vad det jag hoppas att det är. NEJ! Även fast det låter som det så har jag inte svininfluensa, läste tidigare en artikel på aftonbladet att det är runt 60 personer som kommer dö i Sverige, vet inte hur dom har räknat ut det, så skyll inte på mig om det är falskt, det är en skriftlig källa jag läst!

Nej nu ska jag gå ut till mamma och pappa som sitter i soffab, ska bara fixa lite på facebook

Puss o kram

Kommentera här: