Sick perhaphs?

Är det så man stavar perhaphs? Tränar på engelskan eftersom jag har NP i engelska om en vecka ;) Får ta alla chanser som ges nu :P Lär mig inte så mycket av dom där häftena vi fick av lärarn. SÅ mycket text.

Igår var det dans, efter dansen så hade jag världens huvudvärk och ibland så mådde jag illa. Var inte trevligt, har aldrig haft en sån känsla förut. Kunde inte sova under den natten heller, så jag var praktiskt taget död när pappa väckte mig, när han åkte så somna jag om och vakna till halv, lågkvar en stund till eftersom jag visste att jag hade tid på mig.
När vi kom till skolan så kände jag mig lite bättre än igår, men inte helt återställd. Mår fortfarande piss, om jag mår piss imorgon på morgonen så vill jag inte till skolan. Verkligen inte!

Har jag berättat om mitt härliga skavsår som läcker blod? Idag så har jag crocs på mig för att vädra såret. Det blöder ju ändå :( Gör ont som sate!

Nej nu ska jag ha lektion och slicka mina sår!

Puss o kram

Kommentera här: