Ont i magen eller bara kroppen som lurar?

Hej hopp!

Just nu sitter jag och väntar på att få åka, ska byta om till strumpor och jag är på väg! Har ju som sagt en lektion idag, så jag tar moppen till tåget. Idag på morgonen så skulle jag gå ut och gå, var riktigt peppad för att göra det, men jag hade ont i magen. Har haft ont i magen rätt länge nu, kommer och går och stör min träningslust. Hatar min mage just nu.
Antingen så är det min kropp som säger emot "nej jag ville inte träna" eller så vill kroppen säga att jag inte mår bra och borde vila. Jag hoppas på nummer 2, för det är ju inte kul att ha en kropp som säger åt mig att jag inte ska träna för jag har ont någonstans.

Rep ikväll till Avesta. Ska nämligen iväg på en tävling den 1-2 maj, med Ellen, Linnea, Ullis och Lasses grupper. Ska bli kul!

Dans på onsdag på idrotten! LÄNGTAR

Nu ska jag sluta, ska dra på mig strumpor och sticka hemifrån.
PS. "blinkande pinnen" funkar igen, så kan markera texten

Puss o kram

Kommentera här: