Kcal = Jobbigt!

Idag har det som sagt varit en lite mysko dag, eller inte mysko men anorlunda som "familjen anorlunda" typ. Vi började med en omgång samhällskunskap där vi skulle "sia" vad vi trodde skulle vara en trend i framtiden. Lite kul faktiskt, för det vart lite slapp. Sen på mdkn så kollade vi på varandras skyltfönster, sen på idrotten så hade vi näringslära. Gud vad det är mycket man måste tänka på. Man får inte träna för mycket, man får inte träna för lite, man får inte äta för mycket och man får inte äta för lite. Nu när man haft näringslära så börjar man ju tänka mycket på vad man ätar och dricker.
Just nu sitter jag och smakar på brämhults blodgrape apelsin som pappa köpte till mig. Jag sa till pappa att jag skulle köpa egen jucie så nu har jag 2 stycken brämhults! :D Sen så hade han köpt minijuicer i brämhults också! :D TACK PAPPA! Brämhults är såååå gott, och nyttigare än andra juicer, det är ju såklart därför den är dyrare.

Har pluggat som en tok sen jag kom hem. Har ekonomi på fredag. Just nu känns det rätt okej, men kommer säkert få världens panik precis innan som på förra och får världens hjärnsläpp på provet, och såklart få IG på provet och få gå sommarskolan. :P

Man vet ju aldrig liksom ;)

Puss o kram

Kommentera här: