Flytande eller punkter.. Dagens ilandsproblem!

Hejsvejs!

Här sitter jag vid datorn här hemma och jag har blivit kär på nytt i våran dator, så snabbt det går och inget krångel alls! 100% kärlek till datorn. Det känns inte som det är samma dator som vi hade innan, då den var seg och inte ville samarbeta alls. Shit! Jag beskriver min kärlek till en dator.. Så det kan gå! ;)

Som ni ser på min snärtiga rubrik här uppe så har jag ett litet problem. Jag vet inte om jag ska göra min analys om dödskjutningar flytande eller med punkter. Lärarn har inte skrivit någonting om hur det ska vara redovisat så jag antar att man får göra som man vill. Men jag vet ju inte vad jag vill göra! Jag är helt hopplös ibland. Måste veta vad alla andra tycker och hur dom ska göra. Hoppas jag får något svar.

Läste nyss ett veckohoroskop. Där stod det såhär:
Väduren (21/3- 19/4)

Någon gång under den här veckan kan du komma till insikten att du inte har följt ditt hjärta på sistone. Det kan röra sig om ditt yrkes- eller studieval som nu får dig att tvivla. Du behöver nog ta dig en funderare på om det som du håller på med för tillfället är det du verkligen vill syssla med även i framtiden. I mitten av veckan ser det ut att komma ett positivt besked som har med din ekonomi att göra. Det kommer verkligen lägligt.


Inte för att jag är besatt utav att veta mitt horoskop varje dag, men det är ju en kul grej! För det mesta så brukar det stämma in för mig, gör det de för dig? Gå in här!

Tror jag har bestämt mig nu men jag väntar på ett svar från dom andra :) Skriver båda så får jag se vad som blir bäst!

Puss o kram

Kommentera här: