Filmkväll imorrn!

Ja, titeln säger väl kanske allt ;) Imorgon är det ju som alla vet valborg, vid vanligt fall så åker tonåringar5 in till staden för att åka och kolla på forsränningen eller äter en champangefrukost innan som super sig fulla och blir tagna av polisen. Det kommer inte jag göra, nej. Jag ska vara hemma med syrran, vi ska göra egna pizzor, vilket min ska innehålla kyckling, paprika och curry. :) Supergott! Sen ska vi kolla på en massa tjejfilmer medans vi smäller i oss pizza och en massa annat gott!
Måste packa och sånt imorrn, ska nämligen bort på fredagen med dem 2 största barngrupperna till Avesta på sm-tävling. Ska bli spännande, sist jag var borta på en smtävling i grupp var nog 2004, när skoskav åkte till Linköping och kom 2:a :)

Känner att jag vart väldigt kissnödig så jag lär väl gå på toa! :P
Ps. Nu funkar inte datorn som den ska igen, för blinkande pinnen försvann.

Puss o kram

Kommentera här: