Blaynelicious!

Är hemma just nu, kom hem från sysslingen Jessica nyss. Har klippt mig, bilder kommer senare. Det är en gammal klassiker ska ni veta ;) Ska snart färga håret också, jag kommer förändras mycket, har aldrig färgat håret faktiskt.
Men snart ska det ske! Just nu drar jag fingrarna genom håret och tänker hur tunnt det är. Stavas tunnt så? Har aldrig skrivit det på datan förut, så jag tycker att det såg rätt konstigt ut!

Efter dansen igår så skynda jag mig hem för att kolla på Project Runaway. Jag måste medge att jag har mina favoriter! Blayne och Jerrel! Helt underbara killar! och sy kan dom också göra. Jag hatar Keith och Daniel, tur nog så åkte Daniel ut. Keith gör ju samma slags kläder hela tiden! Tygbitar hit och tygbitar dit! Kom på nåt nytt! Det är tråkigt att kolla på någon som gör samma sak hela tiden.

3se tyckte att jag skulle söka sommarjobb, men det finna ju inga bra kvar ju! Eller jo, sjuksköterska! Det vill jag ju så otroligt bli! NOT! :P

Sen så TVINGAR dom mig ut för att gå, har man inte lärt sig att man inte ska tvinga folk att göra saker. För då vill ju aldrig människan som blir tvingad göra det igen. Det jag försöker säga är att min familj har skrämt bort mig från att träna. Om jag säger att jag vill ha ett säsongskort på friskis och svettis så säger dom att jag inte kommer orka och ledsna efter ett tag. Och om jag vill skaffa årskort på fyrishov så säger dom att det är tråkigt att simma ensam, och det är bättre att ta på centralbadet istället. Jag vill inte ha på centralbadet, vill ha på fyrishov that's it!
Så nu är jag fast med "du får röra på fläsket", får höra det nästan varje dag! Hur kul är det!?
Har insett hur mycket jag gillar Tyra Banks, såg på ett av hennes program igår och där sa hon att man ska bestämma sig själv när man ska börja banta ingen annan ska bestämma åt dig. Och att man ska göra det för sig själv och inte gör det för någon annan. Snacka om att jag mådde bra när hon sa det! Har aldrig mått så bra med mig själv i hela mitt liv.

Med tanke på att jag skriver ner det här i min blogg istället för att säga det är för att jag inte orkar diskutera det med min familj. För då skulle jag börja grina, som vanligt. Känns som om jag går bakom ryggen på dom men jag orkar bara inte diskutera.

Puss o kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Vi har bara sagt att det är dummt att skaffa ett säsongskort på friskis & svettis innan du vet att du tycker att det är kul. Varför går du inte och provar på ett pass för att sen se om du tyckte att det var kul eller inte och om det var kul så får du skaffa ett kort.

2 Therese:

skriven

Du får ju det att låta som att vi är värsta tyrannerna som tvingar dig att träna och inget annat. Men jag kan meddela att så är inte fallet!

3 Ika:

skriven

Slutdiskuterat

Kommentera här: