Bara en vit lögn?

Här är jag igen!
Sitter vid den gamla datorn och surfar lite, har precis ätit pizza med familjen. Den här träningstjejen jag har skrivit om som skulle träna igår tränade inte igår, fast hon hade ju en anledning till det. Hon träna ju på fredagen då hon ska vila. Men idag vill hon inte heller träna, för hon har verkligen ingen lust att gå ut och träna efter en stor pizza och så har hon helt enkelt inte lust.
Ibland så undrar jag om jag säger saker som jag ska lova mig själv för att må lite bättre, men sen så gör jag det inte. Visst får jag skylla mig själv att jag lovar mig en massa saker. Just nu velar jag mellan att hoppa lite hopprep här utanför i 20-30 minuter eller bara skita i det, har verkligen ingen lust att göra något alls över huvudtaget. Kanske kolla lite nyttiga sidor eller något liknande.

I går spenderades tiden hos mormor, där vi åt mat och fika. Efter det runt 18.00 for det av till Gränby där jag och 3se kollade lite på klänningar till bröloppet. Köpte en ljusblå tunika från Gina tricot. Har en i vit men ville ha en till i en annan färg, det var ju på min bekostnad så det var okej för mamma ^^ Så nu är jag en tunika rikare men 149 kr fattigare. Visst har jag blivit snål sen jag fick pengar i present men ändå har dom fort igenom mina händer, och det känns inte som att jag har mycket kvar. Lite sjukt faktiskt :P

Idag har jag pluggat en hel del, gjort 2 av fyra mattetal som ska in någon gång, gjort näringsläran och läst lite engelska. Känns bra att jag har pluggat en hel del idag, känns riktigt bra. Som om att jag har all tid i världen till allting. Om det skulle kännas så här varje gång man plugga så skulle jag plugga jämnt! :)

Någon som vet en bra film som går ikväll? Annars blir det väl tv-spel som vanligt.
Let's Surf!

Puss o kram

Kommentera här: