Tisdag=jobbig dag!

Har kommit fram till att tisdag är den jobbigaste dagen på hela veckan, det är långt kvar till helgen, man e deppig,har långa jobbiga lektioner och såklart har man Kristina Palm Kaplan från 10-13.00 på tisdagar.
Jag orkar inte med henne längre, först trodde jag att hon skulle vara lite som Maria Gålnander, lite jobbig ibland men helt okej, men Kristina är ju djävulen herself!  Hon skällde praktiskt taget ut mig för att jag tyckte att man kunde förkort en bok på minst 50 sidor, hon sa att det skulle bli en förfalskning av boken... Men HALLÅ, boken har ju redan förkortas!! Så hon går och säger att det är en falsk bok som har getts ut! Jag orkar inte med henne längre, jag SPYR galla på henne!

Jag fick en tillsägelse från Ellen att jag skulle skriva lite mer här på bloggen så jag bestämde mig för att avreagera mig lite!
Men nu vill pappa sova, så jag måste stänga av datan.

Puss o kram

Kommentera här: