Tajmat och klar in i minsta detalj

Dans igår! Det var kul, men kunde vart roligare.. Dansade inte så mycket, men dubbelt så mycket mer än vad jag gjorde i Linköping iaf, så de vart rätt så lyckat ändå! Vart många bilder, men fick skära ner på dom till bdb för annars skulle folk inte titta! Gå in här för att kolla på bilder från helgen!
När Engbloms skulle släppa av mig så var det kolsvart i huset, dom hade inte ens utelampan på, så dom bestämde sig för att stanna och vänta tills jag kommit in. När jag kom in så skulle jag tända lampan som signal att jag kommit in, men fick inte igång lampan. Det visa sig att det var stömavbrott, för jag hör någon viska från vardagsrummet som säger "Det går inte att tända lampan, det är strömavbrott" Så jag står där i mörkret och försöker signalera till dom att jag har kommit in, men jag misslyckas. Det slutar med att pappa kommer med en ficklampa och blinkar iväg dom. Somna efter ett tag och sov som en stock.

Idag så har jag inte gjort så mycket, jo raderat min design påmin blogg, tröttnade på den, får helt enkelt komma upp med nåt nytt. Kollade på 27 dresses med familjen medans vi åt tacos, bra film. Men det är ju några som inte kan hålla truten och typ berätta hur filmen kommer sluta! :@ Nämner inga namn för dom vet vilka dom e!
Vaknade jättesent idag, typ halv elva-elva, jätteskönt!! Kändes som om jag hade sovit i flera dar.

Har bestämt vad jag ska göra den här veckan som kommer!
- Plugga till hemtentan, samhällsprovet och mediekommunikationprovet
- Städa rummet (till och med huset om jag har riktigt tråkigt)
- Åka in till fyrishov och motionssimma (ska fösöka göra det åtminstone 2 ggr den här veckan!
- Åka till Stockholm med syrran?
- Lista ut vad jag ska ge folk i julklapp, göra julkort i photoshop osv.
- Kanske baka nåt läskigt till Halloween
- Sortera bland mina mappar på datorn (vad man kan slänga)
- Åka till stan och shoppa, om jag vet vad jag ska köpa till folk
- Ska sitta inne på internet halva veckan och sitta och glo på tensta folkdanslags, fotnoten och ul's sida :P

Men nu ska jag avsluta och stänga av datorn för jag är ju den enda i den här familjen som är ledig! Dom andra måste sova, och inte jag!

Sweet dreams!



 

Kommentera här: