Mumma!

Idag så var det en massa möten, det gick bra på alla dom. När jag kom hem så prova jag min tröja som jag fick från skolan som jag ska ha imorrn på mässan! Skoj skoj! Jag ska vara där mellan 15.30-17.30! Kom och kolla in våran monter om du har lust, vi kommer vara på musikens hus i uppsala, medan friskolorna kommer vara på katalin vi järnvägsstationen :P

Gjorde även pizzabullar idag efter skolan. Första plåten blev lite bränd men sånt e livet :P Dom gick ju att äta!

Ska gå och duscha men vill bara göra reklam för en sida om du har tråkigt! Rätt så kul när man fattar var man ska göra! ;)
http://www.musicmanager.se/
Du blir medlem helt gratis och du får poäng genom att värva andra! ;D
Du bygger upp en grupp som ska bli jättekända i slutet!

Aja, nu går jag och duschar, så jag är fräsch för imorrn!
Puss o kram

Kommentera här: