Lyckad dag!

Känner att jag inte har sån stor skrivlust idag, men jag ska skriva så mycket jag orkar innan jag sticker och duschar!

Idag var det expodag med 3orna och 2orna från a-klassen, vi delades in i 10 olika grupper. Jag kom med i grupp 3, men vi bestämde oss för att heta Xport/Export! Vi skulle göra ett pappersflygplan med logga och snygg design på. Anton fick vara våran representant i alla tävlingarna, längd och trick. Vi hejade på som bara den, måste erkänna att vi hejade på mest ;D Vi vann tävlingen och vi fick 2 påsar godis! : men det blev inte så mycket ändå, 7 st choklasbitar var fick vi 2or medans dom andra fick otroligt mycket mer :P

har fixat pengar tills imorrn så jag behöver inte oroa mig för det! Känns som om jag stressar upp mig så mycket, måste tagga ner!!

Min mattelärare/svenskalärare fick damp på oss expoelever för att vi sa att vi fick ledigt från våra lektioner idag, det var nästan som om hon skulle gå fram till en och skrika en rakt i ansiktet! Slappna av KVINNA!

Puss o kram

Kommentera här: