Jag vill ha lördag idag!

Känner hur helgen närmar sig mer och mer. Jag vill att den ska komma NU! Jag vill dansa, rocka gärnet till folkmusik! Lite svårt då, men det går, jag lovar!

Idag blev vi klar med våran "Normala" Julgran, skönt att ha det klart eftersom det ska vara klart efter lovet! Nu är det bara godiset kvar och "godisfabriken" är igång i full fart! Så skulle Perra (min lärare) sagt. Det märks att man har expolärarna som lärare, dom har så sjuka skämt så man inte fattar dom :P Stackars Sanna, var tvungen att sitta 2 timmar med  expolärare ikväll på gymnasiemässan.

Mässan gick bra, lite trött bara. Träffade Jonas, eller träffade och träffade, vi nicka och gjorde lite grimaser. Jag ville inte störa han i hans arbete och han ville nog inte störa mitt arbete som gick ut på att le mot nior och prata gott om GUC. Träffa några som kom från Ärentunaskolan, dom verkade ju intresserade av GUC ju! Bra flickor ;) Vi var tydligen dom ända som hade (gott) godis vid montrarna, så folk var mer intresserade av godiset än vad dom var av vårat program! :P
Gick därifrån 17.05 för att hämta saker och gå till Katalin och se hur det såg ut där. Proppat, mer fullt än vad det var på Musikens hus.
 
Imorrn är det expodag så då ska vi mingla med 3:orna och gå på föreläsningar och vi slutar dagen med att gå på en modevisning som 3:orna har skapat. Hoppas det blir skoj!

Puss o kram!

Kommentera här: