Inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar till folkmusikfestivalen går stapeln ;) Skoj det ska bli!
Fick bekräftelsen från dom som ansvarar för fotnoten idag! Inte så långt dit heller och då är det inte heller så långt kvar till praktiken! Jag ska praktisera på Fullerö vecka 47-49! Hoppas att jag får jobb till och med!

Nästa onsdag är det livräddning som står på spel, vi ska simma 200 meter, hämta en kompis vid andra änden av poolen med livboj och utan, får upp kompisen ur vattnet utan att låta "offret" sjunka! Och sist men inte minst så ska vi också dyka ner på cirka 2-2,5 meters djup för att hämta upp en skittung docka som dom har fyllt med skitmycket vatten! Jag kommer ju inte komma upp x') Kommer ju drunkna själv med den där dockan! Inte så sätter dom mer press på det, om man inte klarar något av det jag skrev upp så får man IG på hela kursen, för att man inte kan hämta upp en människa ur vatten? Man får väl vara glad att idrott inte är något kärnämne än.

Ska börja packa imorrn för resan till Linköping och så ska jag duscha. Vad fan ska man ha med sig egentligen?! En massa kläder och bikini eftersom vi kanske ska bada på lördan Carina, Ellen och jag. Så får jag öva som sjutton på att dyka, hämta en människa och simma 200 meter utan problem! Så får jag MVG på livräddningen!

Ska borsta tänderna och gå och lägga mig nu!
Gonatt Puss o kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Det är inte lika avgörande som lärarna säger att det är.. Jag gjorde inte allt men jag fick ändå VG i idrott.

Kommentera här: