Hallå hallå

Nu har jag flyttat ut mitt rum för tillfället. Pappa håller på att spackla och slipa. Imorgon ska dom tapetsera om :) Mitt rum ska bli grått med en fondväggen. Fondväggen ska dock oxå bli grå men med tegelstenar på. Dåligt förklarat men det kommer nog bli snyggt! Sen ska vi fixa trägolv där för att jag har några fula fläckar på golvet. (Några vet varför...)

Mormor var här idag :) Hon kom med en citronpaj som vi serverade med jordgubbar och grädde! Supergod.

Imorgon börjar sommarjobbet i Sockenstugan här i Tensta. Jag och Ellen kommer jobba 2 veckor där på ett kyrkcafé. Vi kommer sitta där och spela kort och lite annat för runt 60 kr/tim. Har inte skickat in intyget för skattefri lön till Storvreta församling. Det ligger i ett kuvert just niu på bordet i allsummet och väntar på ett frimärke så vi kan skicka iväg den med posten!

Ska försöka igen med designen på min blogg. Måste försöka :P

Puss och hej!
//Ika

Kommentera här: