Trött men inte trött

Klockan är nu 21.49 och jag kanske borde tänka på att lägga mig snart eftersom jag är så seg på att gå upp på mornarna. Det roliga är att jag är trött men inte trött... O.o

Har bestämt att jag inte ska ha med mig nå kläder till idrotten imorrn. Det är ju första dagen så vad har dom förväntat sig av en? Och om det är så att det var idrott med kläder så är det ju ingen Big Deal om man missar en idrottslektion. 

Och vem ska man dela skåp med i år då? Alla jag känner har ju kompisar dom ska dela med som dom delade med förra året, jag dela ju med syrran så det blir ju svårare för mig att hitta en ny. Nu får jag säkert det här att låta som rena katastrofen att jag inte har en "skåpkompis". För det är ju inte så kul att släpa runt med stora väskor fyllda med en massa block osv.  i värsta fall så får jag väl ta ett litet rött skåp nånstans...

Mormor var här idag och hon hade med sig god mat och munkar till fikat som vi hade 11 på morgonen, som Ellen tyckte var tidigt :P

Carina skickade ett sms till mig igår om festivalen i Linköping om hur mycket det skulle kosta och hon frågade vilken tid vi skulle åka. Såklart så såg jag inte det förns kl. 11 för att Ellen sa åt mig att kolla. Carina hade också skickat ett mail på facebook och kollade om det gick bra, för hon trodde att hon hade fått fel nummer. Hur ska jag kunna lära mig att ha nallen med mig överallt? Det kommer sluta med att alla är skitsura på mig för att jag inte svarar på smsen.

Aja nu ska jag försöka sova.
Klockan är nu 22.02... Vad seg jag är på att skriva ett inlägg! :P

Godnatt

Kommentera här: