Söndag

Var på kräftskiva igår hos Erikssons, det var rätt så kul, förutom att jag fick några skador därifrån.

1. När jag spelade fotboll med barnen så lyckades jag på nåt sätt kliva på min stortå med foten den tån sitter på.

2. När jag vart tvingad att vara med på dunken i mörkret så sprang jag rakt in i ett träd.

3. När jag vart tvingad att vara med på dunken i mörkret så fick jag sendrag i benet så jag kunde inte sprina så jag ramla. (utan att få gräsfläckar)

Idag blir det bara slappdag, slagit rekord i Mahjong (ett gammalt spel), läst Nynnes Dagbok 1som jag kommit halvvägs i nu, kolla lite klipp på Youtube (Johan Glans) , osv.

Har märkt att så fort Björn Gustavsson blev så duktig och rolig, så glömde jag bort Johan Glans. Men nu när jag inte är sådär "AAHHH BJÖRN GUSTAVSSON!" så har jag övergått till Glans igen, aldrigt skrattat så mycket i hela mitt liv!

Björn Gustavsson kommer och går, men Johan Glans består!

Puss o kram


 

Kommentera här: