Sista dagen i frihet

Har insett att jag inte har allt material till första skoldagen. Visst jag har ju rätt så mycket saker hemma, som tex sudd och pennor. Men det viktigaste av allt har jag ju inte hemma! Skrivhäfte, katasrofalt... NOT!
Har idrott första dagen och jag vet inte om jag ska ha med mig kläder till det? Dom jag har pratat med ska ha med sig kläder och min syrra säger att jag kanske inte behöver ha med mig. Förvirrande! Fast jag har fortfarande ont i min "fotknöl" så jag skulle nog inte prestera så mycket.

Just nu lyssnar jag på lite musik medans jag fyller detta inlägg med jätteintressanta ämnen! Mormor kommer snart och jag är inte ens påklädd, sitter här i nattlinne och invirad i ett täcke. Nej jag måste byta om! x)

Ska bränna ihop en massa skivor till dansen idag också hade jag tänkt, för Inez och Rigmor tyckte att det skulle va kul för dom små om det var lite svängigare musik.

Men nu pyser jag och byter om för mormor kommer när som helst!


Puss o kram

Kommentera här: