Nervous

Vaknade imorse av att jag mådde illa, jag ville bara springa till toaletten och spy. Men jag spydde inte... Har känt mig konstig hela dan och det blir inte bättre :/ Börjar tro att jag är nervös för imorrn.

Jag ska nämligen dansa Schottisen imorrn för er som inte vet det, jag ville ha det som en liten överaskning men jag måste bara berätta det ^^ Jag har nog inte vart så här nervös sen jag var Lucia i kyrkan för 3 år sen!
Ullis har inte ringt mig heller... Hon skulle ringa mig idag om skjutsen imorrn till schottisen. Kanske därför jag är nervös!

Jag har drömt några ggr att jag och Julia skulle komma på pallen imorrn men det kan jag ju drömma om. :P Konkerensen kommer vara hård men vi kommer göra vårt bästa. Mitt stora hinder är 5 minutersetappen på scenen. Det blev väldigt tungt för oss i slutet.

Ulrika Holmberg har även frågat om jag vill bli nästa BUS-ordförande. Jag blev ju såklart superduperglad :D Men när jag berättade det för Carina så visste hon det redan.. Kanske alla visste förutom jag?

ELLEN VART ÄR DU?? Har inte pratat på msn på flera dar :P Kan du logga in nu? x'D

Puss o Kram

Kommentera här: