Jag är en fontän, inte prostituerad!

Idag hade vi första svenskalektionen och dramalektionen.

 Det var väl helt okej med svenskan, fattade inte vad hon pratade om ibland, men men. Skulle kolla vad våra namn betydde, mitt är från forntyskan och är sammansatt av 2 olika ord, Mäktighet och arvegods. Skulle kolla efternamnet oxå, det är faktiskt bara caa 179 st som har efternamnet Hagblom.

Sen var det dags för drama! Behöver nog bara beskriva det med 1 ord, skitkul! Vi lkete praktiskt mer än halva lektionen. Det första vi fick göra var att leka fruktsallad, där jag och Timmy skulle sätta oss på en stol samtidigt. Timmy kom före och stolen flyttade på sig, så jag for rakt ner i golvet och inte nog med så fick jag ont i huvet på köpet. :P
Sen så skulle vi improvisera et land, vi skulle visa nåt som hade med landet att göra. Vi tog italien. När vi var klara men vårat fina nummer så skulle dom gissa vad vi hade för land. Då så trodde Timmy att vi var något land där det finns mycket prostituerade (kan innehålla stavningsfel) människor för att jag såg ut som om jag var prostituerad i våran lilla pjäs.  Men det var så att jag var den här kända fontänen ;)
"Jag är en fontän, inte prostituerad!" Hahahaha

Anita ringde nyss om på Lördag, dräkt som gäller ;) Orkar inte skriva så mycket mer

Puss o kram

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Svar: Ja, Expo A har vi :). du går expo va?

Kommentera här: