Fredag kväll

Jag har precis ätit varma mackor med familjen. Det var väl gott, förutom att man vart så mätt så det känns som man ska spy :/

Jag har märkt att mitt luktsinne är på topp just nu.När det är nånting som man inte brukar känna lukten av så kan jag känna det på mils avstånd. Just nu kan jag känna en lukt från osten som vi hade tillvarma mackan som luktar spya. Jag mår illa.

Idag var det bara engelska som gällde medd våran nya engelskalärare Josefine. Det mest använda ordet på denna lektion från henne var nog "Ehh..." men jag klagar inte. Det är skönt att ha en lärare som kanske förstår hur jobbigt det är att stå däruppe, så hon kommer nog göra allt för att hjälpa oss med redovisningar och sånt.

Imorrn: Kräftskiva hos Erikssons. Det ska bli kul. Sysslingen kommer dit som vanligt, även fast han är dubbelt så mycket mindre än mig så har vi kul. Strands kommer också dit, undrar om Johan kommer dit då.. Vilket jag inte tror, men det skulle va kul att träffa honom för man har ju inte sett han på år och dar! Men han kommer nog inte för han tror väl säkert att jag ska bli kär i han igen.
Jag ska prova på att äta kräfta för första gången i mitt liv imorrn. :D

Puss o kram

Kommentera här: