100 kr rikare

Idag så var jag barnvakt åt mina kusiner. Det gick rätt så bra, förutom att Julia inte lyssnar på en. Om hon vill nånting så låter hon inget stoppa henne! Vilket är bra, men inte i alla sammanhang.
Tjänade 100 kr idag. Dom pengarna ska direkt till min "danskassa" så att jag har råd med allt, som tex Linköpingsfestivalen och Fotnoten.

Molly sprang över till oss 2 gånger idag, att hon aldrig lär sig att hon inte får det :P Då skulle Marianne slippa bli så arg på Molly hela tin. Men men.

Fan vad synd det är om Kallur! Hon som har kämpat så länge för att få sitt ben friskt till OS och så händer det här.
Och så kinesen! Han kände ju plikten över att ta guld på hemmaplan men det ville inte hans fotled. Kunde inte ens starta stackarn. Det vart helt tyst när han lämna arenan.
Jag har nog aldrig vart så inne i OS förut, det här är ett mirakel!



Puss o kram

Kommentera här: